jag vill flytta!


ååh, varje dag går jag och suktar efter en egen lägenhet. men det är ju totalt omöjligt att få tatg på en här i sthlm, ibland önskar man att man bodde in en liten småstad någonstans uppe i lappland, då skulle det minsann inte vara såhär svårt. men självklart råkar man ju vara uppväxt just här...
jag älskar stockholm, men det här är det negativa i det hela. är ju inte direkt så att man kan köpa en lägenhet heller, jag har lånelöfte men man ska ju fortfarande kunna betala 10% i handpenning. f*n..
får väl fortsätta drömma och hoppas på att jag ska komma någonstans med mina intresseanmälningar på hyresrättsföreningarna. har ju åtminstone kommit up i "topp tio", så ganska nära är jag ju iaf?

måste göra mig iordning nu,
ska med bussen till jobbet om en timme.
ciao!

Kommentarer
Postat av: hanna

haha eller hur :) jag e personlig assistent :)

2009-09-09 @ 14:21:58
URL: http://taiiiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0