nattvrak

ååh, hatar att bo själv, man får alldeles för mycket tid till att tänka..
och de senaste dagarna har saknaden varit så förjävligt sjukt stor.
Saknar dig så jävla sjukt mycket elin, finns så mycket saker jag hade velat ha sagt innan du försvann.
det går verkligen inte en dag utan att jag tänker på dig, på jobbet, hemma, överallt..
Försöker dölja det med min vanliga glada min, men fan så ont det gör.
- hur länge orkar man hålla det inom sig?
- hur lång tid tar det innan allt bara brister och jag blir ett jävla vrak?

Säger hela tiden att jag ska åka ut till högmarsö, men jag klarar inte av det..
känner mig så jävla sjukt svag, inte som den person jag alltid annars är.
Jag brukar ju alltid bli sedd som den starka som klarar av det mesta? men snart spricker det..
- Snacka om fasad, BIG time .

allt hade känt så jävla mycket lättare om jag bara hade fått se ditt ansikte en sista gång.
eller hört din röst. Ett farväl? En förklaring? Vad som helst. Allt förutom det här..

Jag önskar jag varit där, så jag hade kunnat rädda dig den här gången också..
Varför gjorde du såhär när du visste hur jag mådde sist?
Du hörde min panik, du hörde hur jävla förstörd jag var. du hörde ALLT..
Ändå så gör du det en gång till, och lyckas dessutom!! VAFAN!

Jag saknar dig, kan inte fatta att jag aldrig mer kommer få se eller höra dig igen..
jag älskar dig så otroligt mycket, vet fan inte vad jag ska göra längre.

- I love you honey, i'll see you in heaven.



RSS 2.0