promenilix



nu var det kvälleer. kom precis in efter att ha följt johanna och julia till bussen och jäkulens var varmt det är för vi har fulat oss hela kvällen så nu kom vi in till värmen.. herreguuuud!
men har som sagt jobbat idag, gick väl helt okej. 16-21, riktig glidartid! kan inte bli bättre.. efter jobbet åkte jag till Fridhemsplan och mötte upp min käre vän johanna, där mötte vi även hennes pojkvän fredde m. okänd vän! sen bar det av hemåt och johanna fick sen höra att hennes lillesyster var hemma hos mig så då helt plötsligt lät det "jag ska hem till dig förresten", jahaja, man tackar som fick en förfrågan ens!! bjuder in sig själv...........
när vi kom hem möttes vi som vanligt upp av en glad marilyn och där fanns även ett stycke myggjagande julia som for omkring med ett elektriskt tennisracket och grillade myggor, mumsfilibabba! 

Käkade paj sen bar det av utåt på promenix m. vovsingen, hela familjen med såklart! gick runt lite, terrade grannskapet och dansade litlit' på vägen för bussar och dylikt, charmigt? jajemensan!

och måste bara skriva med om pappan som försökte para ihop mig med hans son idag på jobbet haha helknasig alltså! först stod han och skämta med mig som sjutusingen och vi skratta så jag fick ont i magen, sen helt plötsligt från ingenstans "det här är min son christoffer förresten, han har ingen flickvän! kan han ringa dig?" och stackarn blev iillröd i ansiktet haha så då garva jag, sa nånting som jag inte minns vad? och gick därifrån, för är icke intresserad av att beblanda mig med nya pojkvasker! men rolig var han iaf :D alla på jobbet kommenterade det sen och var helt chockade men jag bara garva haha, alla är minsann inte så stroppiga där på östermalm, många har humor också.

btw, ingen gröt var serverad av malin när jag kom upp imorse, vilken jävla stil...

men men, nu bär det av till sängs. lägger till bilder från kvällen, mycket vackra fruntimmer!
puss&godnatt!



julia, malin, jag, johanna & paulina (jennie fotograf)



sssschnyyygg min!!



paulina sprutar vatten på lille jenniebennie,
jennie blir arg, brottar ned paulina! marilyn rycker in och vill också vara med på en kant!
malin skrattar, julia funtar på att sätta sig på paulina med elracket!
johanna ska sära på marilyn & småflickorna och jag är världens bästa fotograf!



johanna & marilyn



Kommentarer
Postat av: JOHANNA ARREMAN

hahaha kvinna du skriver så roligt! man får sig ett gott skratt minsann

2009-06-30 @ 21:54:44
URL: http://johannaarreman.blogg.se/
Postat av: JOHANNA ARREMAN

haha höredudu... JA VET JU FORTFARANDE INTE HUR DU VILL HA DEN ÄRTHJÄRNA!!!!!!!!!!!! ska jag dränka dig imorgon eller? :O:O:O

2009-07-01 @ 00:14:06
URL: http://johannaarreman.blogg.se/
Postat av: Anonym

på bilden högst upp... DET SER UT SOM JAG ÄR BAJSNÖDIG!

2009-07-04 @ 15:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0