vill flytta!

shalalaaaaa nu sitter jag här med småbarnen (älskade syskon enligt malin) och gör ingenting alls.
Vill så himla gärna flytta hemifrån asså, en helt egen lägenhet som jag kan inreda precis som jag själv vill.
har lite väl höga förväntningar på hur min lägenhet ska vara för jag kommer hamna i någon rutten etta på 13 kvm eller liknande, hmmmmmmmmmmmmmmmmm, skulle icke förvåna mig.. eller... jo det skulle det haha, är alldeles för kräsen för det, då stannar jag hellre kvar här hemma med familjen.

Exakt såhär vill jag ha det....
stor trea i Sundbyberg med ett jättestort vardagsrum och jättestort sovrum m. tegeldetaljer på väggarna, ÄLSKAR! marilyn får sin egna lilla hörna någonstans haha, där hon inte kommer att hålla till om jag känner henne rätt ;p
Ska ha ett stoooooort kök med enbart svarta eller vita saker.  sånt där glansigt, inte sådär matt och fult..
älskar kök, man kan få dom så himla snygga!! herregud.... drömmer mig bort!










så snyggt!

Kommentarer
Postat av: Christoffer

ohoh nice lägenhet där :)

2009-08-04 @ 02:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0