tjosan svejsan!

dagen har varit hyfsat lugn idag, bara varit hemma hela dagen. enda gången jag var ute är när jag och malin var ute med marilyn, vi gick på långpromenad idag, ca en timme! Och marilyn var helt överlycklig och sprang och lekte hela tiden haha, hon älskar naturen, när man kommer ut på grusvägarna som är omgivna av åkrar och ängar, det är nog favoriten haha. meeeeeeeeen, vi mötte en ORM idag :O herregud hjärtattack på mig, marilyn sprang runt och kollade i kanterna, så när hon kommit fram till en kant så låg ormjäveln där, så jag drog marilyn därifrån fort som satan, äckliga ormskrälle!

Fick reda på igår också att Kezia inte kommer kunna vara på öland mer än till onsdagen, tråkigt tråkigt :( så johanna och kanske mickan kommer ned då på onsdagen och är där med mig resten av veckan, inte så kul att vara själv ju! ska bli så skööööööööööööönt att komma tillbaka..
kommer bli hemskt sen efter vecka 31...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0