still here!

blev ingen hemgång för mig idag för alla bussar är fullbokade, haha YES! så ni får klara er utan mig ett tag till (;

var ju iväg till borgholm igår med alen när vi skjutsade fredde dit, så medans fredde jobbade i TVÅ TIMMAR (lyxtid?) så gick vi bara runt och satte oss sen på en bänk och bara pratade, jag var lite elak men han vet att jag bara skojade haha :D förhoppningsvis! hade en elakdag igår..
vi plockade upp fredde sen vid nio tiden när han hade slutat jobba och åkte hemåt. 
jag och alen gick in på konsum så frågade han var mina skitungar ville ha, så fick dom välja en sak var :p malin ville ha kladdkaka och grädde. paulina chips och jennie ville självklart ha kakor. så han köpte det till dom. haha bortskämda ungjävlar. men riktigt snällt av honom <3

sen skulle han hem till en kille som heter pontus och dricka lite så jag var inne ett tag då och satt och kolla på tv men var så tråkigt så alen kom och mötte mig efter kanske 1½ timme eller nåt sånt, så satt vi ute och prata. så kom paulina ut sen också för hon var arg på gustaf för han tänkte åka till göteborg i tre veckor helt plötsligt från ingenstans, bäng i kolan?
vi satt ute ett tag iaf och sen så gick vi in och sov för vi var döda..

imorse var en dryg morgon för jag har inte sovit speciellt bra inatt alls...........
gick upp, käka frulle, sen in i duschen och sedan åkte jag och paulina ut med alen och han hade köpt ett presentkort till paulina i present för hon fyller år idag. så himla gulligt av honom.
vi åkte iaf upp till ponta först och lämnade en cola till honom, sen drog vi vidare in mot kalmar, åt jordgubbar och hallon som alen köpt till oss höhö :D
i kalmar så gick vi in på mediamarkt och kollade lite på datorer och så för paulina vill ju så gärna ha en bärbar data..
hittade även min blivande lattemaskin :D :D :D haha, i mina drömmar...

drog sedan vidare in på ikea och kollade runt litegrann där, paulina ska som vanligt pilla på precis allting och alen tyckte vi var dryga som skulle kolla på allt, haha.
var tvugna att åka hem sen för vi skulle äta och nu sitter jag här och kollar på london ink och väntar på tårta :D

vill så gärna ha en ny tatuering men vet inte riktigt vad jag vill ha eller vart.. hmm, nåt att tänka på.
ska ut med alen och hans kompisar sen, får se vad jag gör tills dess.
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0