god morgon



YES! mindre än en vecka kvar tills jag åker till öland nu, kan det bli bättre? skönt att komma ifrån allt.
Mamma, pappa & småbarnen åker ned till åhus på fredag (eller torsdag?) för malin och jennie ska på beachhandbollscup. blir nog riktigt roligt för dom. Fick höra att jennie sabbade allting förra året haha gullsnuttan, men ni vinner nog den här gången ska ni se!
Att dom åker innebär att jag & paulina blir själva hemma, yeeeah kan ni tänka er, PAULINA fick stanna haha, ett MIRAKEL!
Men de åker iaf vidare från åhus till öland på söndagen tror jag? och i och med att jag jobbar hela helgen så åker jag och paulina ned på måndagen.
Fullproppat schema den dagen! i och med att jag jobbar hela helgen så måste jag packa på måndagen. och halv ett ska jag vara på american nails i jakan och kirra mina naglar, alltså...HALV ETT!? bussen går fasen klockan fyra från stan, vad tänkte jag med egentligen :O
Och amanda sover hos oss på söndagen också för hon ska  vara hundvakt till marilyn medans vi är där nere, blir nog jättebra för marilyn tycker redan om henne. men fy vad jag kommer sakna min lille bebis! :(


Idag är jag ledig så ska försöka hinna fixa nya matskålar och dylikt till marilyn och även en regnjacka? sedan ska jag och johanna sola och simma, wooho myyyyyyyys :D

men nu ska jag käka frulle, MANNAGRYNSGRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT, YUMMIIIIIIIIIIIIIIIIII!

ha en bra dag, för det ska jag ha!
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0