död



åh herregud nu är jag så död man kan bli, skrev inte igår för att jag var så trött, och nu är jag ÄNNU tröttare..
hela familjen är ute på ådö och har tagit med sig mat och allting men orkade inte ens åka dit. så sitter här med en jäkla pastasallad och tycker synd om mig själv istället!
blev inget bad igår btw, glömde badkläderna när jag sprang till bussen som vanligt. så var bara til jobbet, mötte malin på hemvägen och kollade lite i jakan en snabbis och sen direkt hem och gjorde absolut ingenting. eller jo, satt och oroa mig för alen för han var helt borta, hade extremgrovpanik och trodde han var död, inte roligt på något sätt!
jo, johanna och julia var här igårkväll också kom jag på nu haha, vi gjorde vit chokladmousse och käka jordgubbar, MUUUMMMAA!
och idag har jag enbart jobbat, åkte en sväng förbi jakan och boka tid inne på american nails också för jessica är helt fullbokad till hennes semester vecka 32 så det var KÖRT! men måste verkligen fixa mina naglar nu, för dom är verkligen inte vackra på något sätt för tillfället, så fick nöja mig med jakan. fast jessica är så himla mycket duktigare, FAN!

och jag sabbade ju mobilen helgen innan den som var nu och har fortfarande inte fixat en ny, använder paulinas gamla mobil som man inte kan ringa med, SUCK! men ska möta govan fort ikväll och få en mobil av honom WOHo! :D så nu är jag glaaad för då kan jag prata i telefon, och folk kan få tag på mig igen!

& ÅKER TILL ÖLAND SNAAAAAAAAAAAAART, SÅ GLAAAAAD!! :D bara en och en halv vecka kvar, längtar så mycket!

ska gå till coop och köpa hårfärg nu då jag på något sätt lyckats köpa en svart och en brun färg, så måste byta om man får? hoppas på att färga det ikväll också för min utväxt är inte att leka med asså! får se om jag orkar skriva sen.

Kommentarer
Postat av: Emeliie

åh nej... säg inte att du kommer hit :'(

2009-07-02 @ 22:15:20
URL: http://emeliiewarme.blogg.se/
Postat av: sabina

vet att du saknar mig, försök inte dölja det genom sådana kommentarer flicketösen lille.

2009-07-02 @ 23:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0