sister tattoo?


Jag och mina systrar har bestämt att vi ska göra en gemensam tatuering, eller vad man nu ska kalla det.
vi ska helt enkelt göra likadana tatueringar, therese och jag kan göra på en gång, paulina om 1½ år och sedan malin och jennie när dom fyller arton.
Känns som en underbar idé tycker jag då jag älskar mina systrar mer än någonting annat, och det vet dom flesta, inklusive dom själva haha :p
Jag är den där jobbiga storesystern som ser dom som små bebisar, nyper i kinden, kallar dom grejer och pratar med bebisröst till dom, haha lite lagom patetiskt i och med att dom är ju ändå 14, 14, 16 & 22.
men men, har iaf tänkt göra ett kinatecken som står för systrar och sedan någon snygg bakgrund.
- Love the idea!

men men, nu ska jag platta mitt hår för jag ska iväg på bio med musse och se på "upp", så jag måste hinna med helbussen. BRÅTTOM!

ciaaao!

Kommentarer
Postat av: PAULINA DEN FINA (sabina's favorit, dah!)

du är så DUKTIG på att uppdatera din blogg, din nöt! ;)<3

2009-11-17 @ 17:17:05
URL: http://paulinamilde.blogg.se/
Postat av: JOHANNA ARREMAN

HÄRMISAR :O

2009-12-01 @ 18:54:50
URL: http://johannaarreman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0