rise & shine sleepyhead..



....inte riktigt så härligt uppvaknande fick jag idag, mamma kommer in klockan sju på morgonen och gapar som en tok för min lilla loppa hade på något vis lyckats ta sig ut ur mitt rum, ut i allrummet och bajalajat på mattan, inte fräscht! annars håller hon sig hela natten om man går ut med henne innan vi sover, men jag fick minsann gå upp och gå ut med hunden, nästan så man kände hur folk garvade åt mig så jag såg ut. ingen vacker syn på något sätt!
men min plan sprack.. jag som skulle sova länge idag för att jag börjar klocklan fyra!! men men, hundliv...
lämnade in henne till malin och jennie som av någon anledning båda två hade lagt sig och sovit i mitt rum inatt. så duscha jag. aaaah, wuuuuunderbar! dock inte så "wunderbar" för nästa skalle som ska duscha idag då det inte finns nåt varmvatten kvar, mähöhöhöhöhö där fick ni för att ni värmde upp mitt rum så mycket inatt!
idag blir en tråkig dag iaf, bara jobb ikväll sen efter ska jag kanske möta upp "karrutten" och prata lite, behövs definitivt.

Bad malin att kirra mannagrynsgröt till mig nu så jag hoppas det är serverat när jag kommer upp.

Funtar på att ta en tidigare buss och kolla runt lite inne på fältöversten för jag behöver verkligen klänningar och skor!

aja, upp och käka frulle nu sen göra mig iordning, skriver väl ikväll igen..

Ha en bra dag och njut av solen, för det kan inte jag göra(!!!!!) hoppas ni får solsting!

hatar hatar hatar att jobba när ni andra är lediga!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0