väntar väntar och väntar..

på att alen ska komma, fick stränga order om att jag minsann skulle vara klar klockan tolv, och nu är den KVART I ETT. och jag sitter här helt klar och bara väntar och väntar och väntar, stackars lille jag :(
ska åka till karlskrona för shoppiing. nya skor och en klocka till hans syster står först på köplistan, sen får vi se om han hittar nåt mer :)
ingen shopping för mig då jag är råpank, haha lyckades på något vänster bränna hela min lön på en och en halv vecka, så nu blir det inga pengar förrän den 25e.

nu är alen utanför så måste kila! skriver ikväll igen.. 
TJIIIIIING!

Kommentarer
Postat av: JOHANNA ARREMAN

sabilinaaaaaaaaaaaaaa ja har inte hört från dig :O call me some day, eller så ringer ja dig för ja känner dig -.-

2009-07-16 @ 13:26:33
URL: http://johannaarreman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0