surmorsa..


kalabalik igår kväll, från mammas håll alltså... jag och paulina gick ut vid kvart i ett tiden igår natt och gick ned till hamnen och satt där och pratade, skulle först gå ut på piren men så kollade vi till vänster och då var det tjooooooock DIMMA över hela vattnet, och just när vi såg det så lät det i vattnet på nåt sätt, säkert en fisk men då trodde vi det var nåt läskigare så vi hade kubbat därifrån på 0.2 sekunder och satte oss borta på några bänkar istället. haha chickens :D
vi satt där och pratade och lyssna på musik i typ en timme, sen kom alen ned. så då vågade vi gå ut dit. haha mobbade, we knooow.
vi var kvar där ett tag och bara pratade och sådär. och i och med att jag hade paulina med mig så sa vi ingenting när vi gick ut för då skulle hon inte få gå ut så sen ringer mamma arg som en tok och skriker att vi ska komma hem för paulina är minsann "bara 16 år". varför leka överbeskyddande här på öland där ingenting händer när hon får göra typ vad hon vill när jag är med hemma i stockholm? helt oförståeligt enligt mig....
hur som helst så fortsatte hon att ringa hela tiden men vi skyndade oss inte direkt hem. men tillslut så drog vi hemåt och stod utanför gatan och bara pratade tills mamma sa att hon hade gått ut för att se om hon såg oss. då gick vi in. smsade lite med alen och sen bara soooooooov.

vaknade idag av att mamma var sur över igår, likaså resten av de vuxna i hushållet, men bara på MIG. Att dom orkar..
gick ut idag för att fixa lite grejor med emelie. sedan ner till köpstan och kollade lite, in på hm, kirrade nytt smink till emelutten, gick sen och köpte glass, satt där och kommenterade fula folk som vanligt, in på apoteket där jag hittade min precious vitamin well som de inte har i några andra affärer här :O så det var min stora räddning då jag är helt beroende av de..
gick sen hem och nu sitter vi här, paulina till vänster och stirrar ned i mobilen med en snygg dubbelhaka, frida på en luftmadrass på golvet och kollar på brandy och herr morris. och emelie mittemot mig med en annan data och kommer inte på någonting att skriva i sin blogg, haha. får se vad hon kommer på sen (;
får se vad som händer senare, går väl ut eller nåt.. maybee?

ska till karskrona med alen imorgon iaf, han ska kolla kläder och dylikt. han slutar jobba klockan tolv och då ska jag vara helt klar.. rena döden, måste upp tidigt. får hålla tummarna på att jag inte försover mig haha. MORD!

skriver väl kanske sen, så får vi se om jag hittat på någonting nu senare på kvällen.

puss&kram




best ever!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0