BILDBOMB!



drog ju till coop... och RAMLA AV CYKELN! satt och läste meddelande i mobilen så kollar jag framåt och CRASCH! in i en BUSKE!!! riktigt pinsamt haha..
men men, har suttit och kollat i gamla datan och hittat massa gamla bilder. bara måste lägga upp dom. haha


lillesyster malin m. mask & jag



jag&malin igen, JAG VAR BLOND! min naturliga hårfärg här..


jag&mickan, haha mina ögonbryn! två fula streck


jag&paulina, hade färgat håret brunt, vill ha sån brun igen!
och titta hur liten paulina var!


jennie & jag, vart är mitt ansikte? bara två ögon som syns!
peace YO BROOOW!


jag & paulina, hade färgat tillbaka till blondt btw, fast hade kvar brunt i halva håret.


jag & paulina, tillbaka till brunt.


jag & karin och jag & malin, älskade den hårfärgen också..

herregudars, tänk att alla de där bilderna är över 5-6 år gamla, känner mig plötsligt stor. usch..
var tydligen ett STORT fan av väldigt ljusa bilder också..



jag nu!


måste däremot avsluta med den här jämförelsen för den är tamejfasen störst av alla!


paulina för X antal år sedan (till höger)


nu, herregud.....



DEPRIMERANDE INLÄGG!


Kommentarer
Postat av: Emeliie

hahahaaaa, HAHAHAHHA , hAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAA.

JÄVLA KLANTARSLE :D Jag skulle ge vad som helst för att se dig i det ögonblickt :D

2009-07-02 @ 22:12:47
URL: http://emeliiewarme.blogg.se/
Postat av: sabina

hahaha nej fyfasen vad jag skämdes :O ville bara lägga mig ned och dö! kollade inte ens omkring mig, drog bara fort som fan! haha

2009-07-02 @ 23:12:16
Postat av: paulina den bästa

vadå herregud din åsna? ;O

2009-07-04 @ 15:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0