Öland

dålig uppdatering, jag vet... men har icke haft tid, mycket jobb både på jobbet och hemma...

malin och jennie åkte ur beach handbollen btw, bättre lycka nästa gång.. haha igen!

är iaf på öland nu, sååååååååååååååå skönt att komma hemifrån!
åkte hit med fyra bussen igår och var här runt tio tiden, alen kom då och hämta mig och paulina vid bussen. så begav vi oss hemåt! (till mikael & marie alltså).
gjorde väl inte så mycke då alla verkade vara på ganska pissigt humör haha, kanske för att jag och paulina kom? who knows?....
satt inne, kollade på csi miami och lite sånt, sen skickade alen sms och sa att han var utanför, så smög ut då haha. och jag fick en present från bosnien, ett halsband, sååååååå fint. jag är överlycklig, så snäll!
tog bilen ned till hamnen och gick lite där, så otroligt skönt där nere på nätterna för det är helt dött där då. helmys.
sen åkte vi hem igen och stod ute och prata, evigheter sedan vi sist sågs.
sen smög jag in igen och la mig på soffan och sov på DIRR.

Idag vaknade jag vid kanske halv elva(?) av att pappa och mikael, hänsynslösa som dom är! kom in och börja skrika som idioter så vi vaknade.. riktigt jävla dåligt.. och när vi sa till så var svaret "jag tänker inte visa hänsyn till er :S".. MOGET...

gick då in i duschen och sen gjorde mig iordning fort för att gå ned till köpstaden med mamma, jennie och frida. men mamma orkade inte vänta på oss. Så hon drog :/
gick väl kanske tio minuter efter henne? hann gå bort till ladan så kom alen med bilen och skjutsade ned oss resten av vägen höhö, lata? noo way!
mötte mamsi där, gick runt och kollade, köpte glass och sen gick vi ned till hamnen för att se om småbarnen va där, men ickesanicke, dom hade gått hem. Så gick och hälsa på alen på jobbet en snabbis sen gick jag hemåt, mötte paulina, bytte tröja för det var så varmt och sen ut igen.
Vi köpte chips och två liter jordgubbar, gick ned till hamnen och satte oss där ute på piren och åt och åt och åt tills vi mådde illa och gick hem :D

Och nu sitter jag här och väntar på att maten ska bli klar, potatisgratäng och fläskfilé,

...Ooh gosh im in heaven!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0