tudeluuuu

idag vart det rejääl sovmorgon, vaknade halv två och marilyn sov fortfarande, haha hur trött vovve har man inte då med tanke på att vi gick och la oss vid två tiden. mycket lek och bus leder väl till det.
Kom nyss ut ur duschen så ska väl fixa håret och makeupen sen bär det av utåt! ska ned till angelica  för jag måste verkligen klippa mig, och marilyn får också följa med så kanske hon inte skäller på mig lika mycket för att jag inte kommit och klippt mig i början av juni som jag lovade förra gången och för att jag köpte marilyn fast jag inte fick. självklart gick ju mamma och skvallrade så jag inte kunde gå dit.............. haha.
men men, nu måste jag iaf för det är inte hår jag har på skallen, mer åt "skatbo hållet".
drar sedan vidare in till stan för att kolla lite grejor.

Måste tillägga att jag börjat lite smått med ensamträningen med marilyn och det går faktiskt hyfsat bra, tjingipling på oss va! bäst!

här sitter jag och skriver medans marilyn jagar mig med sina leksaker, nästan så hon skriiker "LEEEK MED MIIG!"
men nu ska vi äta & göra oss iordning och sen bege oss utåt i den wunderbaaare solen.
puss&kram



"måste jag se ut som en tokig gremlin för att du ska leka med mig?"


Kommentarer
Postat av: MICKAN DIN TROGNE VÄN :)

vad mysigt, jag SAKNAR Marilyn sabbi, vi får ses snart........... by the way.. har du checkat in min blogg då? ;)

2009-07-22 @ 16:04:40
Postat av: sabina

haha toka :p jo jag har kollat in den men du har ju inte skrivit någonting i den tråkmåns!



kom förbi nu i veckan dåå, jag är ledig hela veckan och på måndag åker jag tillbaka till öland, så det är bara att komma förbi när du kan ;)

2009-07-22 @ 19:20:24
Postat av: jag igen

japp kan komma förbi, men kan vi inte ses i morgon då och på lördag? moahaha..... =) förresten har jag NY blogg gumman.

2009-07-23 @ 10:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0