tjing tjong..


Kom nyss hem efter att ha varit på böda sedan klockan tio imorse. badat & solat, och herrejissanes vad grillad jag är, haha helt öm över hela kroppen och de där jäkulens bikinilinjerna som jag krigat att undgå har tyvärr ploppat fram nu, så det är topless stekning när jag kommer hem härifrån, för dom ska BORT! MEEEEEEEEEN är iaf bruun :D

Har väl inte hänt så mycket förutom att vi varit där, ska strax ned till köpstan m. jennie och alen och köpa godis höhö, tjockis som man är. sen hem och kolla på film eller nåt, åker ju hem snart :( känns inte bra på något sätt alls..
men kommer ju iofs tillbaka snart igen.

väntar på att mamma och marie ska komma hem med pizzorna vi beställt så ska jag feta mig och sen draar vi.

Där hemma har min lille bebis tydligen blivit någon allmän kändis som blir kramad och matad av Carin da silva, höhö. klart alla tycker om marilyn liksom, hon är ju min (; brås helt enkelt på mooorsan.

Nej nu blir det deppstund för jag vill icke åka hem... ska äta nu, skriver senare igen.

puss&kraam

Kommentarer
Postat av: Sara

Yepp, 6 år redan =) haha. Tror knappt du o jag skulle känna igen varandra om vi ses! vad gör du på måndag? när slutar du om du jobbar? kanske kan leka då, om du kommit hem från öland då.

Har flera kompisar som jobbar på bödas camping ju.. =)

nu ska jag ut o göra stan med camilla boman! ;)

2009-07-17 @ 21:44:58
URL: http://kusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0