YES....


....är jag inte underbart duktig på att uppdatera? haha, börjar nästan bli pinsamt dålig alltså..
har även den här gången hunnit hända massa grejer, som att jag till exempel har en lägenhet from söndag, oh yeah!
Får hyra en lägenhet i råcksta i till att börja med ett halvår och sedan förhoppningsvis längre efter. är så himla glaaaaaaaaaaaaaaad, jag behövde verkligen det här tycker jag, är så glad så glad så glad :D
måste dock köpa mig en snygg soffa och en ny tv, det är två MÅSTEN innan jag flyttar in, im so excited!!
Och då kommer jag säkert kunna vara med johanna oftare eftersom hon bor på ekerö, så då har vi mycket närmre till varandra. Men fy så ensamt det kommer bli . är ju van vid att ha alla mina systrar runt omkring mig hela tiden. Och då helt plötsligt är jag själv, kommer sakna dom helt sjukt mycket så dom måste vara där ofta!
Men har en pizzeria mitt över gatan så jag kan ju alltid tröstäta annars haha..

måste duscha nu och sedan hopp i säng! lång arbetsdag imorgon, buhu :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0