confused..

my gosh, jag måste verkligen vara världens mest förvirrade person.
en dag vill jag en sak, nästa dag vill jag inte det längre utan vill en helt annan sak. sen tredje dagen så vill jag båda två?
inte många vet vad jag snackar om nu, men vissa gör det..

varför kan jag inte fungera som alla andra? nöjer sig med en grej och är sedan lyckliga?
varför nöja sig med en sak, när det kanske finns grönare gräs på andra sidan?
är det så jag tänker eller? i guess so..
tjugo år gammal och har inte en aning om vad jag vill.

aja, whatever. orkar inte tänka på det för jag blir bara alldeles förvirrad..

Hur som helst så har den här dagen varit kaotisk, vart kommer alla människor ifrån? har ni ingetg bättre för er än att handla en fredagkväll? :O idioter!
ja, jag är bitter som f*n idag. har först haft fuuuuuullt upp på jobbet, sen när man äntligen slutar och får åka hem så får man världens mest idiotiska cp sms och sen på det så är alla tåg försenade.. EN TIMME fick jag sitta på centralen och vänta på att ett j*vla tåg skulle kunna ta mig hem. i h*lvete heller att jag betalar för busskort mera när man inte ens kan ta sig till och från jobbet utan att det ska vara en massa strul med tågen..
cpcpcpcpcpcpcpcpcpcpcp.........................................

hur som helst så är jag iaf lite lagom lugn nu, min första lediga helg på en månad, ska bli så skööööönt att vara ledig och kunna sova ut utan problem.

Imorgon ska jag till IKEA med shahin och kolla på en soffa och på söndag ska jag få nyckeln till lägenheten, UNDERBART! var bitter nyss, men nu blev jag påmind om att det här kan bli min bästa helg EVER!
Dessutom så fick jag min älskade klocka imorse också!!!

ska kisa på film nu med mina småpluttar..
love!



btw, im totally good without you..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0