lårhögt eller ankelboots.

har inte haft tid att skriva nånting, fullt upp på jobbet och har varit helt DÖD!
sitter och väntar på att amanda ska komma nu, hon mår icke bra pga en grej :(

ska vecka 37 gå ned till deltid istället för heltid på jobbet, helt jäkulens underbart. kommer få ut lika mycket pengar men bara jobba typ 4-5 timmar/dag. helt totally wunderful!!
kommer bli tvungen att jobba varannan helg då men who cares?


lööööööön på onsdag, kan då hämta ut mina kläder jag beställt från nelly :D och ska köpa mig ett par höst/vinterskor redan nu tror jag, innan allting tar slut. gäller bara att hitta några fina. snackas ju så mycket om lårhöga stövlar men vet icke om man ska haka på den trenden? kanske om man hittar några riktigt snygga..
får se hur det blir. annars blir det väl ett par ankelboots, också jävligt snyggt!



Vad tycker ni? Lårhöga eller ankelbootsen?

Kommentarer
Postat av: jennie den allra bästa vettu :D

ankelbootsen tycker jag! :D

2009-08-21 @ 20:04:29
URL: http://ddiffrent.blogg.se/
Postat av: stoffe

läderstövlarna är porriga ;)

2009-08-22 @ 18:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0