svininfluensan, men hittade iaf skorna!

ooh my lovely shoes. hittade dom inne på scorett, lårhöga svarta för 1700 kronor, så sjuuukt fina. kollade på deras hemsida men hittade dom inte där, så kan ej visa dom. skulle ha köpt dom idag efter jobbet men aah, jag har typ svininfluensan? så det blev inget jobb för mig idag.

Började jobba sju igår och redan när jag gick upp på morgonen så mådde jag skit (hade i några dagar innan haft ont i halsen också), men när jag vaknade igår så hade jag ont i precis hela kroppen och kände mig helt utmattad och megaont i huvudet. men åkte till jobbet iaf för jag skulle öppna. hade personalbrist så jag höll mig kvar ända till klockan tre när det kom mer folk, då kunde jag åka hem. hade så ont att jag satte mig och böla nere i omklädningsrummet :/
Men kände att jag var tvungen att ta mig hem iaf, så gick ned till tunnelbanan och precis när jag skulle gå på så kände jag hur det knöt sig i magen på mig så jag ville inte gå på, men det var så många som skulle på tåget så jag typ trycktes in iaf..
precis när tåget börja åka så kände jag ba shit det är påväg upp :O så jag reste mig upp och sprang sen av tåget nästa station som var östermalmstorg och spydde, MITT PÅ PERONGEN,usch, fan asså ville bara döö. har aldrig skämts så mycket i hela mitt liv, fyfan... totally humiliated!
fick sitta där ett tag iaf och vänta på att pappa skulle komma med bilen och hämta mig...
Och nu, aah.. jag har feber, ont i hela kroppen, ont i halsen, huvudet och känner mig bara allmänt utmattad..
Fan fan fan... sjuk och utskämd, kan aldrig mer visa mig på stureplan..

Men kan ju muntra upp mig själv med att jag ska köpa skorna när jag kommer ut från min karantän? haha

ska göra te nu så att det känns lite bättre i halsen och sen ta ett bad. hörs senare!
puss&kram

Kommentarer
Postat av: A<3

hoppas du blir bra snart älskling<3

2009-08-28 @ 13:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0