smiile


så bitter så bitter så bitter..
i och med att jag går och lägger mig tidigare så innebär det att även marilyn gör det. och vad händer då? joooo, hon vaknar klockan 7-8 på morgonen och vägrar sova, såringer istället runt i min säng och leker med hennes nya hemska pipleksak, ger mig huvudvärk och startar min dag på sämsta möjliga sätt.
går upp, tar på mig första bästa klädesplagg, går ut med marilyn fort, in igen.
gör omelett och the. och sen så sätter jag mig ned. är allmänt bitter och tycker synd om mig själv för jag inte fått sova länge...
- så är det att ha hund! Säger mamma.
Jotack jag vet, hatar det bara den första timmen på morgonen...

meeeeeeeen, nu är jag glad igen, lite smått uttråkad bara. och väldigt trött! 
marilyn sover medans jag inte kan sova längre pga ljuset..
funderar på att sätta på en film, har lockdown nedladdad så jag tror jag ska kolla på den.
undra om den är bra?


hittade den här bilden i datan precis btw.
vem kommer på tanken att rita någonting sådant?





- höhö jag har en dålig dag så nu ska jag rita en bild på en hund som har en ännu sämre dag
för han bli påjökad av en räv, höhö..

stupid f*ck..


Kommentarer
Postat av: simone

HAHAHAHHA.

As bra ;)

2009-09-01 @ 19:55:59
URL: http://siimonekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0