prating in telefon..



..with johanna, pratade med henne när jag hade hämtat ut min mobil och pratade om den då.
Så nu ringer hon och frågar "har du hämtat ut mobilen nu?" vilket minne hon har...

Provade ett par skor som var jättefina när dom inte satt på men sedan på så satt dom icke fint,
blev liksom ett synligt mellanrum mellan foten och skon där fram, too bad..

Min lillesyster är inte på topp, hennes pojkvän skulle komma men som vanligt så sket han i det.
Så ska dra med henne till ikea tror jag, älskar ikea!
Frågade mamsen om vi ska åka dit efter att vi lämnat småbarnen på handbollen.
Hon sa inte blankt nej så jag tror hon vill! höhö

nu vill papsen ha tillbaka sin laptop så vi höres senare!
puss&kram

Kommentarer
Postat av: JOHANNA ARREMAN

sv; haha jajaaaaaaa..



haha ja som sagt, bilden är icke vacker men på riktigt är den mikkhet vakker.

2009-09-01 @ 19:34:50
URL: http://johannaarreman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0