finally home..


varit en lång dag idag, har suttit på sjukhuset i evigheter för karutten skulle göra magnetröntken. så vad roade jag mig med i väntrummet sålänge. jo, jag satt, satt och satt lite till. gick ned och köpte mig en melon fruktsallad och sen upp och satt lite till..
de var klara efter mer än en timme och då hade jag hunnit slå rot där i väntrummet..
Efter att vi varit där så åkte vi vidare till solna för jag ville kolla på väska. hittade icke någon där så då begav vi oss vidare till kista och åt mat inne på Leinsky's, sallad blev det där, ville inte ha pastasallad utan en vanlig hederlig kycklingsallad. men icke... det fanns då inte. jag skulle ha fått betala lika mycket ifall de bara hade tagit bort salladen och det störde mig. så jag köpte hela salladen och sket bara i pastan. höhö där slösade jag allt på eran pasta!

Mötte Natalia där inne också, möter henne precis överallt, varje gång jag sätter mig och äter någonstans så är hon på samma ställe och också äter. Börjar nästan bli lite stalker varning här asså!

efter kista åkte jag till jakan, köpte mig en ny väska. sedan hemåt och mötte malin och marilyn. hem lite fort och lämna hunden och åkte direkt upp till centrum och hyrde en film med malin.
Bröllopsduellen heter den. någon som sett den och kan säga om den är bra eller icke?
 
men sedan efter låååång dag så är jag nu äntligen hemma.. skönt!
men ska ut snart igen, gå till coop och köpa mig nåt gott till filmen, ska ringa govan också och fråga om han vill komma och kolla på filmen med oss.

Nu har småbarnen ätit klart så nu beger jag mig mot coop.
see you later!


Kommentarer
Postat av: JOHANNA

hon jobbar där retaaard.....

2009-09-02 @ 19:25:26
URL: http://johannaarreman.blogg.se/
Postat av: JOHANNA ARREMAN

sv; aaah jag erkänner... har alltid haft en liten crush på dig och den började redan som 1-åring! :$



hahahha ja veeet han e så sjuk :O hellre har han den där ruttna uppfällbara du vet?

2009-09-02 @ 19:47:34
URL: http://johannaarreman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0